Har du frågor om en pågående migrering eller problem med e-post? Klicka här för att läsa mer!

Jag kan inte skicka e-post?

Crystone är idag ett av dom ledande webbhotellen i Norden

Jag kan inte skicka e-post?

Om det inte går att skicka mail från er Outlook kan du kontrollera uppgifterna nedan:

  • testa att starta om ditt e-postprogram

  • att du är ansluten till Internet, öppna webbläsaren och skriv in en webbadress (ex. google.se)

  • att mottagarens e-postadress är korrekt

  • att det inte ligger ett brev i utkorgen som blockerar

  • att rätt utgående e-postserver används och att du valt att använda smtp-autentisering om du skickar via vår mailserver


Observera att du ska använda port 587 och utgående server smtp.crystone.se, detta för att vissa internetleverantörer spärrar port 25. Kontrollera även att du har autentisering påslaget, men ingen SSL. Användarnamn och lösenord är densamma som för inkommande server.

Har du fortfarande problem med att skicka mail kan du testa att använda er internetleverantörs smtp-server, tänk då på att användarnamn och lösenord är inte är densamma som för inkommande server!

Kontakta vår
kundtjänst!

08 506 77 150
E-post: support@crystone.se

Öppettider: Kl 8 - 19 vardagar, kl 10 - 15 på helger


Crystone har supporttekniker tillgängliga alla dagar för att lösa eventuella problem eller frågor som kan uppstå. Vardagar kl 08 - 19 och helger kl 10 - 15. Du kan alltid få support på svenska eller engelska efter eget val.
Leverantörer
Referenser
Referenser

Crystone Sverige

Lindhagensgatan 126
112 51 STOCKHOLM Sverige

Crystone Global

Lindhagensgatan 126
112 51, Stockholm
Sweden

Crystone England

Europa House, Adlington Business Park
SK10 4NL Adlington, United Kingdom